29 Ekim 2016 Cumartesi

Altı Çizilenler : Gösteri Peygamberi


Merhabalar :)

Bugün 29 Ekim. Cumhuriyetin 93. yılı kutlu olsun! Yaşasın cumhuriyet diyerek konumuza geçiyorum.

Altı Çizilenler serisinin ilk kitabı "Chuck Palahniuk - Gösteri Peygamberi"

  • Duaların çoğu gibi, duyduğunuz şeyler de yakınma ve isteklerdir. Bana yardım et. Beni dinle. Bana yol göster. Beni affet.

  • Bir arada olmaktan nefret ettikleri ama yalnız kalmaktan da korktukları için insanlar telefon denilen bir alet kullanıyorlarmış.

  • Ayın ve yıldızların olmadığı gecelerde hiçbir şey göremezsiniz ama her şeyi hayal edebilirsiniz.

  • Şu anda bir cinayete kurban gitmek, taze bahar havası almak gibi gelirdi.

  • Hayatınızın sonuna kadar aynı işte çalışmak kilise doktriniydi. Aynı yalnızlığı ömür boyu çekmek. Bu başarıydı. Bu da ödülü. Çimleri biçmek. Ve çimleri biçmek. Ve çimleri biçmek. Tekrar.

  • Ben de sadece ortama uymak için gülüyorum. Uyumsuzum gibi görünmemek için.

  • İnsanların neden uyuşturucu kullandıklarını anlamaya başlıyorum. Sadece uyuşturucu ve ölümde yeni bir şeyler tecrübe etme şansına sahibiz ve maalesef ölümün hakimiyeti fazla kuvvetli.

  • Her basımda semptomlar değişiyor. Yeni bir standartla akıllı insanlar deli sınıfına girebiliyor. Deli diye adlandırılan insanlar akıl sağlığının numunesi oluyorlar.
Sizin de bu kitapta altını çizdiğiniz cümleler varsa buyrun lütfen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder