24 Eylül 2014 Çarşamba

Pisa Kulesi


Gönül isterdi ki İtalya'ya gideyim de gezip gördüğüm yerleri paylaşayım 
ama işte olmayınca anca böyle resmini çiziyorum.

Pisa Kulesi'nin beni en çok etkileyen özelliği, tamamen mermerden yapılmış olması.
Yoksa o güzel eğik duruşu falan değil.
Zaten mimarın hatasını çürük zemin diye yutturdular bunca yıl.
Mimarı da bilinmiyor değil, adam utancından gizlemiş bence.
Ama bu kadar ünleneceğini nasıl tahmin etsin garibim.

Bu kadar çamur attıktan sonra, arkadaşlarımın arasında yapılan
küçük bir yarışmada kazandığım ödüle geçmek istiyorum.
Hayatın bana "Al sen bunla yetin" deme şekli sanırım..



Pisa Kulesi düz olsaymış o kadar da çekici gelmeyecekmiş baksanıza.
Tüm sır eğiklikte, yamuklukta.

Kimlerin yapılacaklar listesinde "İtalya'da en az 1 gün geçir" maddesi varsa (benim gibi) silinir inşallah birgün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder